audio van lied
Ben op zoek naar een opname (mp3 bv) van het lied "Daar is een lied". Componist is mijn rechtstreekse voorvader (oudvader) Benedictus Raes uit Westerlo. Tekst is van S. Daems. Alvast dank!!

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Misschien even het Emiel Hullebroeckkoor in Gent contacteren.
Ik zie dat ze dit lied een paar keer op hun programma hebben gezet in de voorbije jaren.
Antwoord
Mijn man is afstammeling van Clemens Raes en Joanna Maria Josepha van Heymbeeck, en vervolgens van Henricus Raes en Isabella Huysegoms. We zijn dus nog heel ver familie van elkaar, zij het dan van het zevende knoopsgat!

Ik kan u niet verderhelpen ivm audio van het lied, maar ik heb wel een kopie van de bladmuziek en de tekst, dat kan misschien ook al helpen. Als u wil kan ik dat wel voor u inscannen.
Zelf kan ik helaas geen noten lezen. Ik ben alleszins ook heel benieuwd hoe het klinkt!
Antwoord
Inderdaad Lieve,
Dan zijn we verre familie! Ook ik stam af van Clemens Raes. Ik heb zelf ook bladmuziek van Benedictus Raes, maar dus geen audio-opnames...
Als uw man nog documentatie heeft, mag hij of u me die altijd mailen: filip.raes@ppw.kuleuven.be
Vriendelijke groet,
Filip

Dank Nand! De mensen van het koor verwezen me door naar www.naz.be, maar ook daar had men (helaas) geen opnames...
Antwoord
Ondertussen al iets gevonden? Ik ben benieuwd :-)
Antwoord