Voorouder Wilms Jean Theodore
Ik ben op zoek naar gegevens van geboorte Wilms Jean Theodore, geboren in Keulen op 17.04.1732
Weet iemand hoe ik in Duitsland aan deze gegevens kan komen?
Antwoord
(03/06/2019, 15:30)wilms eddy schreef: Ik ben op zoek naar gegevens van geboorte Wilms Jean Theodore, geboren in Keulen op 17.04.1732
Weet iemand hoe ik in Duitsland aan deze gegevens kan komen?

Wellicht handig om aan te geven waar u de geboortedatum vandaan heeft, en mogelijk welke verdere gegevens in uw bezit zijn.
In de indexen uit de datapool van PR2 (zie www.leoaretz.de) vind ik wel een Joannes Theodorus Willems, maar die is gedoopt op 5 december 1734 te Keulen, parochie St.Lupus, met als ouders Henricus Willems en Anna Sibilla Krake. Maar of dat de juiste Joannes Theodorus is ??
Antwoord
Deze info heb ik gehaald van geneanet uit de stamboom door geplaatst door de heer Engelen. Ik heb hem inderdaad naar de bron van deze datum gevraagd, maar nog geen antwoord.
Wat ik weet van Jean Theodore Wilms is dat hij in 1760 soldaat was in Luxembourg Groot Herogdom in de arilleria belgica. Zijn zoon Christianus geboren in 1779 in Luxemburg (uit het huwelijk van Jean Theodore met Duvette Anna Catharina) is mijn verre voorvader.
In Luxemburg geen gegevens van Jean Theodore te vinden , buiten de geboortes van zijn kinderen.
Alvast bedankt voor uw snelle reactie
Antwoord