Reactie plaatsen 
Stamboom Vandonck
03/08/2018, 11:13 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03/08/2018 om 13:04 door MarijkeVandonck.)
Bericht: #1
Stamboom Vandonck
Beste Allemaal,

Ik ben waarschijnlijk op zoek naar een speld in een hooiberg maar laten we toch proberen.
Doordat mijn familienaam aan het uitsterven is in Belgiƫ (we zijn nog met een 40tal) ben ik op zoek naar mijn voorvaderen Vandonck.

Doordat zowel mijn grooutouders als mijn vader al enige tijd overleden zijn heb ik niet meteen iemand om de nodige info aan te vragen.

Om te starten ben ik op zoek naar mijn overgrootvader Vandonck
De naam van mijn opa was Vandonck Jean Lambert Ghislain geboren in 1923 en overleden in 1980, getrouwd met Lux Simone Virginie.

Iemand enige info, nuttige tips ?

Alvast dank je wel
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03/08/2018, 14:28
Bericht: #2
RE: Stamboom Vandonck
(03/08/2018 11:13)MarijkeVandonck schreef:  Beste Allemaal,

Ik ben waarschijnlijk op zoek naar een speld in een hooiberg maar laten we toch proberen.
Doordat mijn familienaam aan het uitsterven is in Belgiƫ (we zijn nog met een 40tal) ben ik op zoek naar mijn voorvaderen Vandonck.

Doordat zowel mijn grooutouders als mijn vader al enige tijd overleden zijn heb ik niet meteen iemand om de nodige info aan te vragen.

Om te starten ben ik op zoek naar mijn overgrootvader Vandonck
De naam van mijn opa was Vandonck Jean Lambert Ghislain geboren in 1923 en overleden in 1980, getrouwd met Lux Simone Virginie.

Iemand enige info, nuttige tips ?

Alvast dank je wel
Reageren op dit bericht
03/08/2018, 14:35 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03/08/2018 om 14:37 door Kristine.Smets.)
Bericht: #3
RE: Stamboom Vandonck
Beste Marijke, waar heb je al gezocht naar informatie? En heb je enig idee waar je grootvader of grootmoeder werden geboren? Welke provincie misschien? Waar zijn ze overleden? Je kan proberen om de overlijdensakte aan te vragen en die zal je verder kunnen helpen. Een ander idee is om met de overlijdensakte van je eigen vader te beginnen en zo terug te werken.
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen