STRUYF- van der berghe
Ik ben op zoek naar de nazaten van mijn vrouw
Rosalia Struyf
                Geboren op 4-7-1903
                Overleden op 01-12-1962 te Antwerpen
Ze was getrouwd met van der Berghe Albertus ( * 02-07/1905) en hadden een zoon Victor Celina van der Berghe (* 18/03/1945 - + 14/01/1990)

Kan u mij daar enig info over bezorgen.
Victor was de vader van mijn vrouw ( Linda van der Berghe)

Met dank

Karl Fievez
k.fievez@gmail.com
Antwoord
Met nazaten bedoelt u toch haar kinderen? Die informatie is veel te recent om openbaar te zijn. Maar vermits u betrokken partij bent kunt u dit gewoon zelf aanvragen bij de dienst Burgerlijke Stand van de betreffende gemeente/stad.
Antwoord
(13/08/2020, 07:19)Dahlqvist schreef: Met nazaten bedoelt u toch haar kinderen? Die informatie is veel te recent om openbaar te zijn. Maar vermits u betrokken partij bent kunt u dit gewoon zelf aanvragen bij de dienst Burgerlijke Stand van de betreffende gemeente/stad.

Beste 
Eigenlijk bedoel ik de ouders, grootouders, enz. Ik heb me waarschijnlijk verkeerd uitgedrukt..mijn excuses Undecided
Antwoord
Joanna Rosalia Struyf geboren 04 juli 1903 Antwerpen (akte #3828) Verbindingsdok Westkaai nr 24 sectie 7, dochter van Joannes Cornelius Struyf, vuurstoker, 41j, geboortig van Zandvliet, en Rosalia Van Havere, 37j, geboortig van Boom. 

Huwelijk Struyf x Van Havere: 3 januari 1891 (akte #2) in Antwerpen. Wonen in Marnixstraat 6, sectie, 2 Antwerpen. Joannes Cornelius Struyf, arbeider, geboren 21 juni 1862 in Zandvliet, zoon van Franciscus Eduardus Struyf en Maria Kil. Rosalia Van Havere is geboren 27 december 1865 in Boom. Dochter van Petrus Van Havere en Amelie Nijs. 

Zie bijlagen.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
(14/08/2020, 10:23)Dahlqvist schreef: Joanna Rosalia Struyf geboren 04 juli 1903 Antwerpen (akte #3828) Verbindingsdok Westkaai nr 24 sectie 7, dochter van Joannes Cornelius Struyf, vuurstoker, 41j, geboortig van Zandvliet, en Rosalia Van Havere, 37j, geboortig van Boom. 

Huwelijk Struyf x Van Havere: 3 januari 1891 (akte #2) in Antwerpen. Wonen in Marnixstraat 6, sectie, 2 Antwerpen. Joannes Cornelius Struyf, arbeider, geboren 21 juni 1862 in Zandvliet, zoon van Franciscus Eduardus Struyf en Maria Kil. Rosalia Van Havere is geboren 27 december 1865 in Boom. Dochter van Petrus Van Havere en Amelie Nijs. 

Zie bijlagen.

Geachte heer Dhalqist

Fantastisch werk...enorm bedankt
Karl Rolleyes
Antwoord