Voorouderonderzoek
Hallo Allemaal, ik ben op zoek naar mijn voorouders via mijn moederzijde. Ver ben ik niet geraakt het gaat over Hélène Verbeke getrouwd met Welvaert Eduard. Haar vader noemt Daniël Verbeke getrouwd met Maria Decock. Zijn vader is Jules Verbeke getrouwd met Maria Vanheyste. zijn vader is Leo of Leon Verbeke getrouwd met Nathalie Legrange allemaal in wakken. Ik heb wel al een aanzienlijke stamboom op Geneanet.org. Heeft er nog  iemand suggesties. Dank u
Antwoord
Kan je hier ook de huwelijks-data en -plaatsen vermelden?
Dat zou helpen.
Antwoord
Geachte Nand, Ik zal alle in formatie die ik bezit hier opsommen
Daniël Verbeke ° 02/04/1893 Wakken overleden 15/09/1973 Waregem getrouwd met Maria Decock °18/05/1895 Wakken.
Jules of Julius °25/10/1859 Wakken getrouwd op 05/09/1879 in Wakken met Vanheyste Maria °19/08/1861 Wakken.
Leo Verbeke getrouwd met Nathalie Legrange °03/10/1870 Wakken. Daniël Verbeke is mijn grootvader langs moederszijde, zijn familie heb ik. Mvg
Antwoord
Maria Emilia Decock is geboren in Wakken op 18-MEI-1895.
Vader: Adiel Decock (de BS schrijft Adiel, hij zelf tekent Adeil, het is dus vermoedelijk Adèle), 25 jaar oud, dus geboren omstreeks 1870 in Gottem (ik vermoed bij Deinze).
Moeder: Stéphanie Vandamme, 23 jaar oud, dus geboren omstreeks 1872 in Wakken.

Het complete verhaal vind je op de LDS site FS - GHO - 1879-1900 scan 646.
Geboorteakte in bijlage

Terloops, 3-OKT-1870 is de overlijdensdatum van Nathalie Lagrange (met een "a") niet de geboortedatum.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord